2011. január 15., szombat

Bejelentkezés

Sziasztok, itt vagyok én is, mint nagyon lelkes hímző. A lányom nagy csoki kedvelő, neki szeretném ezt a kis nem hizlaló bonbont átadni, majd a májusi szülinapján valamilyen formában. Ezt még nem találtam ki, mert még csak röptében néztem meg a mintát, a nagyságát sem tudom pontosan, mint ahogy azt sem tudom, hogy milyen egyéb kütyük kellenek hozzá, vagy különleges fonalak? Spéci öltések azok vannak benne, azt már kifigyeltem és azokat nagyon szeretem. Ötleteket elfogadok, ha gondoljátok

3 megjegyzés:

  1. A DMC/Anchor osztott hímzőkön kívül kell még néhány Kreinik fémes hímző, Mill Hill gyöngy és 5-ös vastagságú Perle hímző. Szívesen segítek:)

    VálaszTörlés
  2. Hát köszi elfogadom. Megmondom őszintén én többnyire Vénusz fonallal hímzek, de most úgy érzem a minta különlegessége megéri az eredeti választását. A fonalszámokból nem jöttem rá,hogy osztott hímző kell.

    VálaszTörlés
  3. Hülyeségeket irkálok. Persze azt tudom, hogy osztott hímző kell hozzá, csak a fémszálas fonalakban vagyok tájékozatlan, azokat nem ismerem.

    VálaszTörlés