2011. január 13., csütörtök

Elindul a Csokibonbonos SAL

Szeretettel köszöntelek! 

Ha bármikor kedvet kapnál a szemet és lelket felvidító csokibonbonos minta kihímzéséhez, vedd fel velem a kapcsolatot:)
Minden szükséges információt megkapsz és a lehető leghamarabb felveszlek a társszerzők közé. 
A blognak összesen 100 szerzője lehet. A SAL lényege, hogy saját tempónkban készítjük el "Valentine Candy" című mintát, tehát nincs semmilyen megkötés.

Ha csak nézelődni szeretnél, akkor is szívesen látunk ezen az oldalon. 
Jó időtöltést!

21 megjegyzés:

  1. Jucus,ennek ki tud ellenallni????

    VálaszTörlés
  2. Itt a helyem, mint gyakorló csokifüggőnek!
    Ezúton jelentkezem.
    szaberka65@gmail.com

    VálaszTörlés
  3. Ez legalább nem hizlal :)))
    Köszi a meghívót!

    VálaszTörlés
  4. Jucus, ezt én sem szeretném kihagyni, olyan édes!

    VálaszTörlés
  5. Mindenkinek elküldtem a meghívót :)))

    VálaszTörlés
  6. Akkor jelzem itt is, hogy én is! Én is! Legalább ilyen oka is legyen a szép alssú hízásomnak!:-DD

    VálaszTörlés
  7. Még gondolkodom;-)

    VálaszTörlés
  8. Szeretnék én is jelentkezni.
    margom62@gmail.com

    VálaszTörlés
  9. A meghívót még nem kaptam meg.

    VálaszTörlés
  10. Én is jelentkeznék, bár nagyon lassan fogok haladni, de vállalom, mert ez gyönyörűűűűűű!
    erdoseva55@freemail.hu

    VálaszTörlés
  11. Szia Éva!
    Nagyon örülünk Neked :) Elküldtem a meghívót!
    Jucus

    VálaszTörlés
  12. Szia Jucus!
    Még soha nem hímeztem SAL-t csak RR-t, de szívesen megpróbálnám. Csatlakozhatok? iszit75@gmail.com
    Köszi!!!

    VálaszTörlés
  13. Szia:)
    Azonnal küldöm a meghívót. Az SAL annyival egyszerűbb, hogy nem kell küldözgetni, párhuzamosan készítjük többen ugyanazt a mintát. Szeretni fogod:)
    Jucus

    VálaszTörlés
  14. Jelentkeznék én is :n.janka@gmail.com

    VálaszTörlés
  15. Szia:)
    Szeretnék jelentkezni én is,nagyon tetszik ez a minta!leila1@freemail.hu
    Köszi

    VálaszTörlés
  16. Szia Jucus!
    Ez imádnivalóan édes minta :-) Még csak most találtam rá, de szeretnék én is jelentkezni - gondolom nem vagyok nagyon lekésve. Vagy igen?
    Tigrislilijom
    tigirigi@gmailpontcom Köszönöm!

    VálaszTörlés
  17. Szia Tigrislilijom:)

    Üdv. a csapatban!

    Küldöm a meghívót és az infókat:)

    Puszi
    Jucus

    VálaszTörlés